ياااااااااه اخيرا بلوج هو ده الانتعاش الحقيقى



لا دا مش اعلان ده تعبير نفساوى عن الى جوايا اخيرا وبعد ايميلات واكتر من شات طنطن"دلع طمطم بما انها شوهت اسمى من هوندا لمرسيدس"

حنت عليا وعملت البلوج الى بقالنا تقريبا 3 شهور ناويين نعمله بعد ماذلت ماى كيبورد اصلنا بنتكلم بالمراسلة وبما إننا فى الافتتاحية بتاعت البوست بتاعنا فمش هلاقى مكان مناسب ولا وقت مناسب زى ده اعترف لطنطنتى بحبى ليها اوع حد يفتكر غلط احنا الاتنين بنات بس تقديما يعنى

انا وطنطن اصحاب من حوالى 4 شهور وفكه من الشخصيات المحترمة الى اتعرفت عليها من النت ولسه مجتش الفرصة الى نتقابل فيها وجها لوجه بس بجد انا مبسوطة انى اعرف شخصية زيها وربنا يدومها نعمة قولو اميييييييين وادخلو برجليكم اليمين

معانا يااااارب

2 comments:

  1. طنطن!!
    يلا ماعلينا
    مرسي يا مرسيدس على الاطراء ده والله قريته وقلبت طماطماية بحق وحقيقي
    بس انا لو اتكلمت عنك مش حوفيكي اي حاجة من اللي جوايا
    اديني مستنية اليوم اللي نشوف فيها بعض
    عندي اقتراح حلو احنا نعزل ونسكن في الوسط عشان ماحدش يزعل
    ولحد هذا الوقت ببعتلك مع كل قطر رايح عندكم سلام
    سلام:)

    ReplyDelete
  2. ربنا يخليكى ياطنطن شكلك هتستنى اليوم ده كتير هههههههه بس اقتراحك ده لطيف وانا مستنياكى يلا قوام و3 سلامات :)

    ReplyDelete

 
لـلـرغـى فـنــون - Blogger Templates, Wordpress Templates Free - by Templates para novo blogger HD TV Watch Entourage Online. Featured on Local Business Singapore