تاج من بعد غياب

سلام عليكم الواحد بقاله كتير متحدفش بتاج فاخييرن جالى تاج مع انه للاسف سياسى وانا ملييش فيه بس اهو ميضرش انا اسفه انى اتأخرت ع التاج هو بقاله اسبوعين تقريبا ومتشكرة ع التاج يا

موجة

هل توافق على حذف خانة الديانة من البطاقة الشخصية ؟

لع

ما رأيك في المثليين ؟ هل هي حرية شخصية ؟ هل توافق على الاعتراف بالمثليين ؟
هل لديك أصدقاء من المثليين ؟

اععع

لع

لع

لع

هل تعتقد بوجود اضطهاد للمسيحيين في مصر ؟

لع

فى اوقات سوء معامله بين الأفراد لان فى ناس بتكتسب ده من ثقافه بعض الأهالى بس انا رأيى ان دينا امرنا باحترام الانسان اولا واحترام الأديان ولكم دينكم ولى دين.

من هو الشخص الذي تختار لرئاسة مصر ؟

ماخبرش

إذا قمت بتأسيس حزب سياسي .. من هم الأشخاص الذين ستقوم بضمهم في الحزب
ليشاركوك في حكم مصر حال فوزك في الانتخابات ؟

مليش فى السياسه ومبحبش السياسه فمش هأسس حزب سياسى اصلن .

هل توافق على مشاركة كل من : الإخوان المسلمين - الأقباط في الحكم ؟

لا

في رأيك الشخصي .. ما هي أفضل مدونة على بلوجر قمت بزيارتها ؟

والله كتير جدن يعنى كل الى بكتبهم عندى فى الجمب كده بيكون فى حاجة مميزة شدتنى او نفس دماغى بس ده ميمنعش ان فى مدونات كتير استفدت منها زى

مبرمج حر طبعن وعلا من غزة واحمد العيسوى وهاوى بى اتش بى وام ام اس وايجى ويزا

لان المدونات دى خليط من الجانب التقنى والعامى


إذا تزوجت وأنجبت ولدين وبنتين .. أى الأسماء تحب أن تسمى ؟

مممممممممم مفكرتش قبل كده بصراحه مش اما ابقا اتجوز لول

وبعدين انا احب افكر مع المدعو والدهم يعنى مبحبش الاختيار الفردى بس عمومن انا بحب هاجر, يسر

وأحمد ,عبدالرحمن

هل تعتقد أن توريث الحكم في مصر . . سيتم فعلا أم لا ؟

ع حسب إرادة الشعب وإيجابيته

في رأيك الشخصي : ماهو أفضل إنجاز لحكومة مبارك ؟ وما هو أسوأ عمل قامت به ؟

انا أول ماقرأت السؤال ده عندك قعدت أفكر كتير وبعدين رسيت ان ادخال الانترنت مصر افضل انجاز وهوباااااااااا تانى يوم بالظبط

الكابلات ضربت :D

هو فى ناس بتقول المترو والمكتبه وتوشكى وووو

اكيد فى انجازات بس الانجازات الى انا لمستها أنا فى البلد الى انا منها وطوال ال20 سنة الى هما عمرى مشفتش حاجة بصراحه استفدت منها شخصيا غير الانترنت

اسوء عمل قامت بيه انكماش طبقه متوسطى الدخل واختفائها قريبا ويبقا الشعب المصرى مستويات من الاغنياء ومستويات من الفقراء انا متخليه كده هيبقا فى طبقه عديمى الدخل بدل محدودى الدخل

بالنسبة لى انا بقا الحاجات الى لمستها طوال ال20 سنة الى هما عمرى

نظام الثانوية العامه والتعليم بشكل عام والجامعه بشكل خاص

غلاء الأسعار طبعا فى كل حاجة واكتر حاجة اضريت منها غلاء اسعار الورق مما ادى لزيادة اسعار المجلات الى كنت بشتريها ب3 جنيه بقت بخمسه وفى بقا 7 والكتب طبعا


ثم لمن تمرر هذا التاج ؟

الأغلبية الصامتة

الحلم العربى


*.*HoNdA*.*

17 comments:

  1. بحـب انـا نوع الاسئلـه دي او الاسئلـه عمومـا
    لمـا بتكون بالشكـل ده
    لكن عندي سـوال -يعني ايه تـاج ؟

    ReplyDelete
  2. التاج يعنى مجموعه من الاسئله بتتعمل وتتمرر للمدونين وكل مدون يحدفها لغيره وهكذا
    انا بصراحه معرفش التسميه اصلها ايه او لاي اختاروه بس انا دخلت التدوين لقيت اسمه كده

    :D

    ReplyDelete
  3. وأنا نازله على سؤال تمرر التاج لمين اتمنيت اني ماكنش فيهم :'(
    أنا ماليش في السياسه أو بمعنى أصح بطيخه فيها بجد ... والتاج ده تاني مره يتمررلي :( يامراري ... حاضر هرد عليه :)ا

    اجابتك اسلوبها حلو أوي :))) بجد

    ReplyDelete
  4. ههههههههههههههههه
    بطوط حبوب ده تشابه اسماء 100%
    انا لسه بقول يا فتاح يا عليم فى البلوج سبوت اللبس فى تاجين؟
    انا هغير اسم المدونه واسميها تاجوت حبوب

    اكيد تشابه اسماء
    واجاباتك على حسب لو كنت انا تبقى اجابات وحشه خالص ده اجابات دى
    من الاخر يعــــــــــــــــــــاد
    انما لو مش انا
    اجابات منطقيه جدااااااااا ولذيذه موووووووووووت
    واختارى الى انتى عايزه وتأكد سيدى المواطن انك حر تمام فيما تختار

    ReplyDelete
  5. ايه التاج اللى كله لع لع لا لا مخابرش ده
    انا مش بحب الصعايدة ولا المنايفة
    هههههههههههههههه
    انا بأهزر دول على عينى وراسى

    جزاكم الله كل خير
    وعجبنى اجابتك على التوريث
    السلام عليكم

    ReplyDelete
  6. هوندا
    ليه كده بس
    مش تقوليلي طيب انك حليتي التاج

    اقلها نستفيد من وجهات نظرك السديدة و آراءك الرشيدة و أفكارك الجديدة و طموحاتك العنيدة
    يا تفيدة
    هههههههههههه

    اجاباتك انتي واضح منها انك مش بتحبي السياسة خالص
    مش حاقدر اقول الا كده
    بس خفة دمك تكسب ههههههه

    خالص تحياتي
    احمد

    ReplyDelete


  7. نا أول ماقرأت السؤال ده عندك قعدت أفكر كتير وبعدين رسيت ان ادخال الانترنت مصر افضل انجاز وهوباااااااااا تانى يوم بالظبط الكابلات ضربت

    ههههههههههههههههههههههههههه

    انتي السبب !!!

    قل اعوذ برب الفلق

    :D :D

    ReplyDelete
  8. ايه ده ده انا اسمي مكتوب يا ولاه
    يا فرحة ابو سويلم فيا ههههههههه
    انتي كده تالت حد يبعت لي التاج ده
    وده معناه اني حجاوب يعني حجاوب وربنا يستر بئا
    :(

    إلا قوليلي الأول ايه حكاية الصعيدي الحمنتيشي اللي نزل عليكي مرة واحدة ده في البوست ده واللي قبله؟
    :D
    يعني ادخل بروفيلك على فيس بوك الاقيكي بترحبي بيا بـهعهعهعهع
    واجي مدونتك الاقي لع لع عععع
    هو ايه اللي بيحصل بالظبط هههعععهعهعهع

    ReplyDelete
  9. معلش نسيت اعلق على التاج
    هو احلى حاجة انك ريحتي دماغك وامتنعتي عن الكلام في السياسة لأنها بصراحة فعلا مش جايبة همها

    ReplyDelete
  10. علم و ينفذ يا فندم :))

    ReplyDelete
  11. Rehab Mostafa s
    بصى ياحبيبتشى انى بردو مليش فيه بس ادنيا نفك وخلاث
    وميغسى ع المجامله اللوذيذه دى

    *********
    بطوط حبوب

    لا مش تشابه اسماء :P

    ReplyDelete
  12. mo'men mohamed
    ههههههههههههه وجزاكم مثله ولا يهمك الصاعيده ع نافوخنا هعهعهعهع

    وعليكم السلام ورحمة الله وبركاته

    *********
    ض/خالد

    منتحرمش :)

    ReplyDelete
  13. موجة
    انا فعلا مبحبهاش ولا بحب اتكلم فيها لان العالم مش ناقصه احباط خلينا نحاول نبص للجانب المشرق :))

    *******
    عـلا - من غـزة

    قصدك ايه ياعلا؟؟؟؟
    قصد انى بقر!!!!!!!!!
    استحاله طبعن انا بحسد بس هعهعهعهعهع

    ReplyDelete
  14. david santos
    thnx david :D

    *******
    آلام وآمال

    ياعم اهو تغيير حد لاقى الصعايده دول عثل عثل عثل هعهعهعهعهع
    انا فعلا ريحت دماغى لانى مش ناقصه احباط بجد

    ***********
    Ma 3lina
    منورانا ياباشا

    ReplyDelete
  15. انا منستش التاج يا انسه هوندا
    علشان متقولين اني بنفض ولا حاجه ...
    بس بجد مشغول اليومين دول بزياده
    :$

    ReplyDelete

 
لـلـرغـى فـنــون - Blogger Templates, Wordpress Templates Free - by Templates para novo blogger HD TV Watch Entourage Online. Featured on Local Business Singapore