سلمت يداك ياإيمان :D


واحنا بنجهز للهاكرز فى الاسكوب جتلنا فكرة اننا نرسم شعار اللينكس(البطريق) كنا عايزين نعمل اى حاجة تجذب النظر عشان الناس ينتبهو للحدث بتاعنا الى كان تحديدا
H4ck3rz Day

انا كان نفسى نعمل أشكال مجسمه ليه وتحديدا على بلالين بس الموضوع كان صعب ومعندناش معلومات كتير والوقت ضيق اننا ندور أصلا

المهم معانا عضوة جامدة جدا فى الكات اسمها إيمان بترسم حلو اوى بايدها والقلم الرصاص بس
:D


طلبت منها انها ترسملنا البطريق وتكتبلنا عليه هاكرز داى مثلا

واتفقنا ع الصورة وكله تمام وانا كنت متأكده انها هتعمل حاجة حلوة بس فى حدود معينة لكن بصراحة يوم ماجت الاسكوب وجابته اتفجأت جدا لأنه عدى الشكل الى توقعته فى ذهنى وبجد معرفتش اقول غير ماشاء الله على رسمها بجد وكنت ومازلت منبهرة بيه جدا
ومش انا بس الى انبهرت بدليل اننا لما علقناه كل الناس افتكرته بوستر مطبوع مش مرسوم بالايد خالص وكعادة المصريين عشان يتاكدو لازم يحسسو ع الألوان ههههههههههههههه

ده البوستر اليدوى
:D




انا نفسى اشوف لإيمان فرصة كويسة تستغل موهبتها دى مش عارفه خصوصا لما سالتها اكتشفت انها هيا كمان مش عارفه
لو حد عنده معلومات عن اى حاجة من دى ياريت يقولى

خسارة بجد انها متستفدتش م الموهبة دى فى حاجة جامدة

هوندا

10 comments:

  1. جميلة الرسمه بس هي لو
    اكمل موهبتها و تتعلم فوتوشوب او جنب
    هتلاقي ليها مكان وااااااااااسع اوي

    ReplyDelete
  2. it's wonderful!
    i expected that from Eman :)

    but, i wounder where was this poster in the "H4ck3rZ Day"!!

    ReplyDelete
  3. @ MrXprt

    هيا بالفعل تعرف بس تجيب شغل منين بقا؟؟


    **************

    BooDy

    نسيت اجيبه
    :D

    ReplyDelete
  4. بوستر جامد والله
    أنا في الاول لما شفته من بعيد فكرته مطبوع
    بس لما قربت لقيته مرسوم :D

    ما شاء الله عليها

    بس مش عارف ممكن تستفيد من الموهبة دي إزاي
    عموما إحنا ممكن نلم من بعضنا ومش تحتاج لشغل يعني :))

    هههههههههه

    ReplyDelete
  5. emily (eman) masha2 allah 3aleha fanana we ana e5trt-halkom 3lshan ana mot2akeda enaha hat3ml a7san mn elly ento tatawaka3oh
    we heya 2a5adet course photoshop f3lan

    ReplyDelete
  6. بسم الله ما شاء الله
    بجد موهوبه
    بالتوفيق ان شاء الله

    ReplyDelete
  7. ما شاءالله رسمها جامد بجد

    انا اول ماشوفته فكرته مطبوع فعلا

    ربنا يوفقها وتحقق الموهبه دي

    ReplyDelete
  8. انا بجد يوم ما شوفت البوستر
    كان نفسي اخلي القاعة كلها تصفق ليها
    بصراحة جامد جداا جداا
    ...
    ربنا يوفقها ان شاء الله
    :D

    ReplyDelete
  9. بجد الرسمة جامده جدا أنا كنت فاكرها مطبوعة والله

    ReplyDelete
  10. أهلاً هوندا
    فعلاً رسم إيمان فنان جداً

    أدور من فترة على رسامة كارتون، عندنا مشروع قصة مصورة للأطفال ، القصة بتحكي عن أخلاقيات في القرآن نحاول نعززها عند الأطفال
    المهم إني تعبت كثييير مالقيت أحد يرسم لي اللوحات
    فلو كانت إيمان تحب تشتغل معاي حكون جداً سعيده :)
    لو توفقي بن راسين بالحلال ياهوندا حكون ليكي من الشاكرين

    ReplyDelete

 
لـلـرغـى فـنــون - Blogger Templates, Wordpress Templates Free - by Templates para novo blogger HD TV Watch Entourage Online. Featured on Local Business Singapore